hjemlevering (oslo område)

  • Bestill innen kl. 18.00 få varene dagen etter(Gjelder ikke post sendinger)
  • Minimumsbestilling er 500,-NOK
  • Søndager og helligdager kan vi dessverre ikke levere.
  • Vi leverer hjemleveringer med Bring budbil 
  • Leveringen Skjer mellom kl. 16-21

postpakke sendinger

  • Postpakker til Hele Norge (uten Svalbard and Jan Mayen)
  • Minimumsbestilling er 500,-NOK
  • Vi sender postpakker med Bring eller Norpost
  • Mottaker får tilsendt sporingsnummer på e-post fra Oss
  • Du kan følge pakken i sporingstjeneste helt frem til levering. 
Om Oss Altien.no

Få Varene Levert På Døren

Du kan få levert hjem varer mandag-lørdag. Leveringstider og leveringsteder kan variere, sjekk når vi kan levere til deg.

Hjemlevering

Hvis du bestiller innen tidspunktet får du leveranse på døra dagen etter.

Postpakke

Vi pakker og sender ordre fortløpende som vi mottar dem, og normalt innen første virkedag. Du kan forvente å ha din pakke hos deg innen en uke.

Postpakke til post i butikk eller pakkeboks

Mindre ordre sendes som postpakke til ønsket hentepunkt. Du får beskjed når ordren er klar for henting.

Sone Mandag-Lørdag       Pris
Sone 1 levering 16-21 149,90 Nok
Sone 2 levering 16-21 149,90 Nok
Sone 3 levering 16-21 179,90 Nok
Sone 4 levering 16-21 179,90 Nok

Trykk her for hjemlevering postnummer

Vekt Pris
Opp til 5 Kg 99,90 Nok
Opp til 15 Kg 149,90 Nok
Opp til 25 Kg 174,90 Nok
Opp til 35 Kg 199,90 Nok
35 Kg-70 Kg 349,90 Nok

 

 

 

Greit å vite

  • Du kan spore en pakkelevering lenken du fikk i e-posten. 
  • Dersom du bor på en øy uten veiforbindelse, kan vi sende pakken til fastlandsadresse eller kai. (Svalbard and Jan Mayen)
  • For levering til en leilighet eller et rekkehus må du bekrefte at pakker kan tas imot eller bli satt igjen ved hovedinngangen.
  • Vi sender ikke kjøl og frysevarene om du får varene sendt i posten.(vi ikke kan garantere kvaliteten av varen pga. lave temperatur.)

NB! Dersom du ikke er hjemme ved leveringstid, vennligst gi beskjed om at varene kan leveres foran døren.Hvis dette ikke blir gjort, er vi nødt til å ta betalt for ventetiden dersom dette overstiger over en lenger tid.Om varene av en eller annen grunn blir sendt tilbake til oss, tar vi fortsatt betalt for frakten som har blitt gjort.

Spørsmål og svar om levering

Hva gjør jeg hvis jeg har fått levert et skadet produkt?

Så leit å høre at du har fått levert en skadet vare, det beklager vi. Ta kontakt med oss, så finner vi en løsning!

Hva gjør jeg hvis jeg mangler et produkt?

Ta en ekstra titt i ordrebekreftelsen og emballasjen. Hvis du fortsatt ikke finner det, spor ordren din for å sjekke om vi har delt opp leveransen. Finner du det fortsatt ikke? Ta kontakt med oss, så løser vi det!

Kontakter transportøren meg før levering?

Ta kontakt med oss så raskt du kan, så hører vi om kan stå litt lengre.

Kontakter transportøren meg før levering?

Ja, transportøren vil alltid kontakte deg før avtalt levering og holde deg oppdatert underveis om hvor leveransen din befinner seg.

Jeg var ikke hjemme da Posten skulle å levere pakken min. Hva gjør jeg?

Det er ikke alltid ting går som planlagt, men ingen fare!

Budleveringen kjører bare pakken til ditt lokale postkontor eller post i butikk. Så snart den er klar til henting får du en SMS med en hentekode. Dersom du ønsker å bestille en ny utkjøring, betaler du og gjør ny avtale direkte med Budlevering tjenesten. 

Kan jeg endre leveringsadresse på ordren min?

Ja, vi hjelper deg gjerne med å endre leveringsadresse så langt det er mulig.

Jeg har fått et tidsintervall på flere timer for levering av min ordre, betyr dette at jeg må være hjemme i hele dette tidsrommet?

Vi anbefaler du er i nærheten av adressen i leveringsintervallet. Du får beskjed før når leveringen din nærmer seg.